اجرای سایبان برقی سیب مارکت

اجرای سایبان برقی سیب مارکت توسط سایبان برقی شاهد

اجرا توسط گروه فنی شرکت سایبان برقی شاهد میدان هفت تیر خیابان قائم مقام فراهانی

سایبان برقی همانطور که اسمش روی آن است ، یک سایبان است . یک سایبان بزرگ برای جلوگیری از تابش آزار دهنده نور خورشید و گرمای آفتاب آن ، یک سایبان بزرگ برای جلوگیری از ورود باران و برف به نقاط تحت پوشش،  برای این که محیطی امن و دنجی را برای خود و مشتریان عرضه کنید

یک سایبان بزرگ برای این که بتوانید روی سازه آن (پارچه) تبلیغات ، محصولات و خدمات خود را جاپ کنید و علاوه بر سایبان یک المان تبلیغاتی مناسب را نیز در دست داشته باشید.

آن چه در تصویر میبینید ، یک سایبان برقی نصب شده برای یک ماشین غذا است که در تلاش است محیطی دنج برای مشتریان صاحب ماشین غذا دست و پا کند.

فکرش را کنید در روز آفتابی و گرم کسی دوست ندارد زیر آفتاب چیزی میل کند اما همه دوست دارند در زیر یک سایه غذای خود را سفارش دهند و از آن لذت ببرند.

اجرای سایبان برقی سیب مارکت
اجرای سایبان برقی سیب مارکت

قیمت سایبان برقی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید سایبان برقی را دارید حتما میخواهید بدانید قیمت سایبان مغازه چگونه است. قیمت سایبان مغازه با توجه به کیفیت های مختلف در مواد اولیه به کار برده شده گوناگون است.

سایز مورد نظر برای سایبان مغازه، رنگ موردنظر و جنس چادر سایبان هرکدام تغییر قیمت سایبان مغازه تاثیرگذار هستند.

همین حالا از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید تا طبق سلیقه و مطابق با شرایط فضای تجاری خود یک سایبان برقی سفارش دهید.

ما بخش مشاوره رایگان هم داریم که آماده همکاری با شما عزیزان هستند.